Dolar 34,6550
%0.03
Euro 36,4363
%0.16
Altın 2.951,750
%0.69
Bist-100 9.660,00
%0

Pzt

-8°

Sal

-12°

Çar

-3°
Player yükleniyor...

RENAULT MAİS MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNDE LİDER

  • İstanbul Gündemi
  • 23.07.2019 - 13:09

Renault ve Dacia, sikayetvar.com müşteri memnuniyet endeksinde 2019 yılı ikinci çeyreğini kendi kategorilerinde* zirvede tamamladı. Türkiye’nin en büyük şikâyet platformu sikayetvar.com ’da Renault ve Dacia markaları aldıkları puanlar ile otomotiv kategorisinde kendi kategorilerinde birinci sırada yer aldı.

Markalar, yaklaşık 4 milyon üye ve aylık 7 milyon tekil ziyaretçiye sahip platformda, memnuniyet düzeyi, teşekkür oran, churn (müşteri kaybını engelleme) ve şikâyet oran endeksine göre değerlendiriliyor.

Renault MAİS, OYAK‘ın müşteri memnuniyeti vizyonu doğrultusunda temellerini 2,5 yıl önce attığı dijital dönüşüme büyük önem veriyor. Bu doğrultuda, müşteri memnuniyetini bir üst seviyeye taşımak üzere kurduğu Diyalog platformu ile sesli hizmetlerden sosyal ve dijital kanallara kadar kişiye özel, kolay ve benzersiz bir deneyim sunuyor. Diyalog İletişim Hattı, kaza ve arıza gibi durumlarda anlık müdahale hizmeti sunan Renault Yardım, tüm başvuru ve taleplerin değerlendirildiği Şikâyet Yönetim Ekibi, kalite ve memnuniyet kontrol aramalarının yapıldığı Renault Dinliyor’un yanı sıra Sosyal Medya ve Dijital Kanallar ekibi ile kesintisiz hizmet veriyor.

Yorum Yazın

Yukarıdaki alan boş bırakılamaz

Yorum yazma kurallarını okudum ve kabul ediyorum.

Yukarıdaki alan boş bırakılamaz
Yukarıdaki alan boş bırakılamaz
Yorumlar
Yeniden eskiye
Eskiden yeniye
Öne çıkanlar

Bu habere hiç yorum yapılmamış... İlk yorum yapan sen ol.