Dolar 34,1377
%0.01
Euro 38,0301
%0.3
Altın 2.893,140
%0.27
Bist-100 10.085,00
%1.99

Pzt

-8°

Sal

-12°

Çar

-3°
Player yükleniyor...

Kaldırıma Park Etmek Eskisi Gibi Kolay Olmayacak

  • İstanbul Gündemi
  • 04.08.2017 - 15:26

Zeytinburnulu vatandaşlar istek, öneri ve şikayetlerini artık WhatsApp´tan bildiriyor.

Zeytinburnu Belediyesi, WhatsApp çözüm merkezi ile vatandaşların istek, öneri ve şikayetlerini daha hızlı çözüme kavuşturuyor. 0552 444 1984 hattından vatandaşların sesi olan çözüm merkezi, uygulama sayesinde ilçe sakinlerinin taleplerine anında cevap verebiliyor. Haftanın 7 günü aktif olan WhatsApp hattından sorunlarını hızlı bir şekilde çözüme kavuşturan vatandaşlar ise uygulamadan oldukça memnun.

HIZLI ÇÖZÜM

İhbar hattı gibi de çalışan çözüm merkezine, aracını yaya kaldırımına park eden, temizlik kurallarına uymayan, çöp çıkarma saatlerinden önce ve sonra dışarıya çöp atan vatandaşlar da ihbar edilebiliyor. Yapılan şikayet kanıtlandığı takdirde dışarıya çöp bırakma saatlerine uymayan ya da aracını yaya kaldırımına park eden vatandaşlar yönce tebligatla uyarılıyor. Aynı kural ihlalini ikinci kez yaptığı takdirde ise haklarında cezai işlem uygulanıyor.

Vatandaşlardan gelen her türlü talep, şikayet ve önerileri kayıt altına alan ekipler uygun bir bilgilendirme yaptıktan sonra konuyu ilgili müdürlüklere iletiyor. Müdürlüklerden alınan dönüşler ve sonuçlar neticesinde çözüm kısa sürede vatandaşlara iletiliyor.

Yorum Yazın

Yukarıdaki alan boş bırakılamaz

Yorum yazma kurallarını okudum ve kabul ediyorum.

Yukarıdaki alan boş bırakılamaz
Yukarıdaki alan boş bırakılamaz
Yorumlar
Yeniden eskiye
Eskiden yeniye
Öne çıkanlar

Bu habere hiç yorum yapılmamış... İlk yorum yapan sen ol.