Dolar 34,0808
%0.19
Euro 38,0834
%0.07
Altın 2.842,740
%0.47
Bist-100 9.976,00
%0

Pzt

-8°

Sal

-12°

Çar

-3°
Dikkat çeken rapor yayılandı! Kadınların yüzde 44,4’ü...

Dikkat çeken rapor yayılandı! Kadınların yüzde 44,4’ü...

Areda Piar araştırma şirketinin yaptığı araştırma göre, tüketicilerin yüzde 44,4'ü düzenli olarak makyaj yapmayı tercih ederken, yüzde 27,7’si ise hiç makyaj yapmıyor. Sadece özel günlerde makyaj yaptığını belirtenlerin oranı ise yüzde 27,9.

  • İstanbul Gündemi
  • 14.09.2023 - 10:58

8-14 Ağustos tarihleri arasında gerçekleştirilen ‘Benim Markam’ kişisel bakım araştırmasına 400 kadın katıldı. Araştırmaya göre tüketicilerin kişisel bakım marketi seçiminde, yüzde 42,5 ile kampanya ve indirimlerin etkili olduğu görülüyor.

MARKET SEÇİMİNDE İNDİRİMLER ETKİLİ

Araştırmaya göre, market seçiminde en önemli etkiye yüzde 42,5 ile kampanyalar ve indirimler sahip durumda. İkinci sırada yüzde 34,4 ile fiyatlar, üçüncü sırada yüzde 13,5 ile ürün çeşitliliği, dördüncü sırada yüzde 4,6 ile personel ilgisi, beşinci sırada yüzde 3,3 ile sadece o markette olan ürünler ve altıncı sırada yüzde 1,4 ile reklamların etkisi yer alıyor. Kişisel bakım ürünleri arasında makyaj malzemeleri de oldukça büyük bir yer tutuyor. Araştırma sonuçlarına göre tüketicilerin yüzde 44,4'ü düzenli olarak makyaj yapmayı tercih ederken, yüzde 27,7’si ise hiç makyaj yapmıyor. Sadece özel günlerde makyaj yaptığını belirtenlerin oranı ise yüzde 27,9.

 

Haber Merkezi – İstanbul Gündemi

 

Yorum Yazın

Yukarıdaki alan boş bırakılamaz

Yorum yazma kurallarını okudum ve kabul ediyorum.

Yukarıdaki alan boş bırakılamaz
Yukarıdaki alan boş bırakılamaz
Yorumlar
Yeniden eskiye
Eskiden yeniye
Öne çıkanlar

Bu habere hiç yorum yapılmamış... İlk yorum yapan sen ol.