Dolar 34,1186
%0.03
Euro 38,1814
%0.04
Altın 2.916,490
%0.07
Bist-100 10.030,00
%1.44

Pzt

-8°

Sal

-12°

Çar

-3°
Player yükleniyor...

ÇÖZÜM SADECE BİR TELEFON UZAĞINIZDA

  • İstanbul Gündemi
  • 01.08.2017 - 01:49

Vatandaşların soru, talep ve önerilerini dinleyerek hızlı çözümler üreten Kağıthane Belediyesi Çağrı Merkezi 2017´nin ilk 6 ayında 89 bin 859 çağrıya cevap verdi.

Kağıthane Belediyesi vatandaşlara daha hızlı, etkin ve kaliteli hizmet sunmak için 444 23 00 numaralı canlı destek hattı üzerinden soru, öneri ve talepleri kabul ediyor. Belediye Çağrı Merkezi, 2017 yılının ilk 6 ayında 89 bin 859 çağrıyı yanıtladı. 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet sunan Çağrı Merkezi günde ortalama 500 çağrıya cevap veriyor.

Çağrı Merkezi´nde görevli personeller, telefon hattının yanı sıra sosyal paylaşım siteleri Twitter ve Facebook üzerinden de hizmet sunuyor. Gerek telefon, gerekse sosyal medya üzerinden gelen soru, talep ve öneriler hızlı ve en doğru şekilde belediyenin ilgili müdürlüklerine elektronik ortamda iletiliyor. 

İletilen konu ilgili müdürlük tarafından değerlendirilerek en kısa sürede çözüme kavuşturulup vatandaşa yine çağrı merkezi üzerinden bilgi verme amaçlı geri dönüş yapılıyor.

Vatandaşlar, belediyenin rutin hizmetlerinin yanında kültürel, sanatsal, sportif ve sosyal tüm faaliyetler hakkında bilgiyi Çağrı Merkezi´nden alabileceği gibi, kendi öneri ve taleplerini diledikleri an, evlerinden çıkmadan telefonla veya internet ortamında iletebilmekteler.

Yorum Yazın

Yukarıdaki alan boş bırakılamaz

Yorum yazma kurallarını okudum ve kabul ediyorum.

Yukarıdaki alan boş bırakılamaz
Yukarıdaki alan boş bırakılamaz
Yorumlar
Yeniden eskiye
Eskiden yeniye
Öne çıkanlar

Bu habere hiç yorum yapılmamış... İlk yorum yapan sen ol.